Skip to main content

Nova sortida del grup de Matinals🍊

• Data de sortida: dimecres 13 de març del 2024
  • Nombre de places: sense límit
  • Punt de trobada: Badalona, Av. Martí Pujol, parada de metro Pompeu Fabra de la línia 2 (lila)
  • Hora de trobada: 8:20. Sigueu puntuals!
  • Tipus de bitllet: qualsevol targeta ATM d’1 ZONA, inclosa la T4.
  • Material necessari: aigua suficient, alguna cosa per menjar a l’hora de la Mandarina. Molt recomanable, bastons o bastó de senderisme i moltes ganes de passar-ho bé.
  • Quilòmetres aproximats del recorregut: 8,3 km
  • Desnivell acumulat del recorregut:  +417/-417 m
  • IBP: 47 (assequible)

Descripció i ruta

Avui farem una circular per la Serralada de Marina. Iniciarem i acabarem el nostre recorregut a Can Ruti.

Ens trobarem a les 8:20 a la sortida del metro de la línia 2 (lila) Pompeu Fabra (és l’última parada). Des d’allà, anirem a la parada d’autobús M26 per agafar el que passa a les 8:35.

Quan arribem a Can Ruti, seguirem el Torrent de l’Amigó per un corriol ombrívol i ben traçat, fins a la Font de l’Amigó. Seguidament, agafarem el corriol de l’esquerra, que ens portarà fins al Sender Local C150. Aquest, és més estret i fa més pendent.

Ens dirigirem per pista forestal fins al Turó de la Coscollada (466 m) el punt més alt de la sortida. Seguirem el nostre itinerari per la mateixa pista forestal, passant pel Mirador del Falcó. Des d’aquí, gaudirem d’unes bones vistes de la costa.

Seguirem la nostra pista passant pel Coll de Jeia d’en Pujol i el Coll de Fra Rafael, abans d’arribar a La Conreria, baixarem per un corriol de poca dificultat.

Un cop a La Conreria, agafarem un camí que passa pel costat de la carretera i de seguida, iniciarem el nostre camí de baixada. Podrem contemplar la Cartoixa de Montalegre. Ara la pista puja una mica fins a arribar al desviament del Turó de l’Home. Si tenim temps i ens ve de gust ens hi podem arribar.

A partir d’aquí la pista segueix baixant fins a Can Ruti. Un cop aquí tornarem a agafar l’autobús M26 que ens porta a Badalona, des d’on podrem tornar cap a casa amb el metro.

• Horaris de tornada: els habituals de la Línia 2 de metro.
  • Coordinador(a) de la sortida: Isabel Jové (696 773 002)
  • Preu de la sortida: cadascú es paga els seus bitllets de transport.
Descarrega't l'anàlisi de la ruta en pdf
Descarrega't el mapa del recorregut

Informació important

• 👉🏼 Inscriu-te a través del formulari, al final d’aquesta pàgina ⬇️⬇️
  • 👉🏼 Un cop exhaurides les places es farà una llista d’espera per si hi ha alguna baixa.
  • 👉🏼 Cal ser soci del CEG per participar en aquesta activitat.
  • 👉🏼 És obligatori tenir la llicència federativa i portar tot el material necessari
  • 👉🏼 De forma extraordinària, un no-soci, podrà demanar participar en una Matinal, a tall de prova, una única vegada, per valorar si és el tipus d’activitat que l’hi interessa. Per fer-ho, cal que enviï un correu a ‘tac.aicargecnull@slanitam’.

Anima’t i participa a la sortida!